Volná pracovní místa

Osoba, které není vidět do tváře, znázorňující, že máme volné pracovní místo.

Asistent daňové a účetní kanceláře

Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s. a Microhotel Pár pokojů hledá kolegu na společnou recepci

Volná pracovní místa – náplň práce asistenta

  • denní komunikace s klienty účetní kanceláře a orgány státní správy
  • tvorba, zajištění a podávání daňových přiznání
  • správa datových schránek, evidence lhůt, evidence pošty, administrativní činnost
  • částečné vedení účetnictví (zadávání přijatých faktur, správa pokladny)
  • podpora chodu účetní kanceláře (technická, administrativní a organizační podpora firmy)
  • v budoucnu správa recepce microhotelu (zajistit formality při příjezdu a odjezdu hosta, platbu, zpracovat další požadavky či přání)
  • pochůzky a pojížďky
  • ad-hoc administrativní podpora

Požadujeme

  • středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
  • chuť pracovat na směny (ranní 7:00 – 14:30 / odpolední 9:30 – 18:00 / příležitostně víkend)
  • 10 dní v měsíci pracovní pohotovost v budoucnu, jakmile se otevře microhotel(definováno v Zákoníku práce)
    • ve všední dny mimo pracovní dobu, tj. 6:00 – 7:00 a 18:00 – 22:00
    • o víkendech 6:00 – 22:00
  • znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word)
  • komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit)
  • řidičský průkaz B (aktivní řidič)

Nabízíme

  • nástup od 1. listopadu 2021
  • nástupní hrubý měsíční plat 19 000 Kč s dalším navýšením po získání zkušeností
  • zaměstnanecké benefity (výuka angličtiny, plavání, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce)
  • rozvoj a pravidelné interní školení
  • zázemí prosperující společnosti
  • výkon práce v centru města Zlína

Celý náš příběh si můžete přečíst na stránce O nás, kde se také dozvíte něco málo o majitelce, Ing. Jitce Brychtové, strukturu našich společností včetně stručné historie (blíží se třiceti let), konsolidovaný zisk jednotlivých firem nebo počet jejich zaměstnanců. Více o nás si můžete také přečíst na Linkedin a zásadní informace, jako adresu najdete zde.

Své životopisy s motivačním dopisem zasílejte na recepce@aduz.cz, kontaktní osoba je Iva Petrášová.

Těšíme se na Vás.

Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.

Najdete nás

Potoky 5431, Zlín 760 01
Česká republika

OBRAŤTE SE NA  NÁS

Zastihnete nás

Po – Čt 7 - 17.00
Pá 7 - 15.00

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k odběru