Služby, které pro Vás můžeme udělat

razítko, poskytujeme služby daňového poradenství

Namátkově uvádíme služby, které poskytujeme

  • ověřování účetních závěrek (audit)

  • daňové poradenství, zpracování přiznání k dani z příjmu v prodloužené lhůtě (odklad)
  • vedení účetnictví
  • vedení daňové evidence
  • zpracování mezd
  • zastupování klientů v daňovém řízení
  • komunikace s Finančním úřadem, Správou sociálního zabezpečení, Zdravotní pojišťovnou
  • poradenství v oblasti fúze
  • poradenství v oblasti štěpení

  • poradenství v oblasti prodeje podniku
  • poradenství v oblasti prodeje akcií a obchodních podílů
  • likvidace společností
služby zpracování daňového přiznání
služby vedení účetnictví vám usnadní podnikání
Jen zřídka klienta odmítneme, respektive doporučíme jiné řešení.
Jde zejména o následující požadavky:
  • správa bankovního účtu
  • správa datové schránky
  • správa skladové evidence
  • zpracování přiznání spotřební daně a celní služby

Ceník

razítko KAČR
  • Spolupráce s námi

    Jak probíhá spolupráce s námi

    Není náhoda, že v Auditorské, daňové a účetní kanceláři ve Zlíně souzníme s baťovským lidem myšlení, strojům práci. Soustavně hledáme cesty, jak zefektivnit naši práci, nepřepisovat ale účtovat. Proto Vás pravidelně informujeme, jak využít digitalizaci, tím proměnit naši práci ve výkonnou a Vám dát možnost, jak naši sazbu snížit. O novinkách vždy informujeme v našem Infomailu.

    Na stránce O nás si můžete prohlédnout, kdo jednotlivé úkony pro naše klienty provádí. Čím více se zabýváme se také dočtete na našem profilu na sociální síti LinkedIn.

    Na spolupráci s námi bývá nejtěžší začátek, nejen proto, že vykročit správnou nohou je klíč. Převzít doklady od předchozí účetní vyžaduje úsilí a ne vždy je komunikace hladká. Proto za rozběhnutí spolupráce fakturujeme jednorázový poplatek. Následuje upřesnění měsíční či čtvrtletní sazby s klientem. Na kalendářní rok je stanovena paušální měsíční cena za odvedenou práci, která je fakturována po ukončení daného měsíce. Jde tedy o fakturu, za již odvedenou práci, proto ji nenazýváme zálohová ale dílčí fakturace.

    V červenci jsou spočítány účetní položky za první pololetí a je vystaveno vyúčtování (souhrnná faktura), zohledňující již vystavené dílčí faktury. Vyúčtování podrobně uvádí jednotlivé počty zaúčtovaných faktur, pokladních dokladů, řádků bankovního výpisu i podaných přiznání či jiných formulářů.

    Možná byste čekali, že vyúčtování za druhé pololetí bude vystaveno po ukončení kalendářního roku. Nicméně my s tím počkáme až po podání daňového přiznání k daní z příjmů, neboť při jeho přípravě probíhá mnoho operací z oblasti daňové optimalizace, které mohou konečné vyúčtování ovlivnit. Je velkou výhodou naší kanceláře, že máme 2 daňové poradce, můžete mít tedy jistotu, že na daních nebudete platit víc, než je nutné.

    Měsíční paušální sazba může být následně aktualizována na základě dohody s klientem, aby lépe odpovídala konečnému vyúčtování.


  • Účetnictví

    Vedení účetnictví, kontrola účetnictví nebo účetní a daňový dohled

    • Minimální měsíční paušál (ať už bude souhrnné vyúčtování sestávat z jakýchkoli položek, toto je minimální měsíční sazba pro spolupráci s naší kanceláří).

    1 000 Kč /měsíc – daňová evidence

    1 500 Kč /měsíc – účetnictví

    600 Kč /hodina – kontrola daňové evidence nebo účetnictví

    Tip, jak ušetřit: Používejte software mpohoda.cz (pro živnostníky a malé firmy, případně klasickou verzi SW Pohoda) se kterým se snadno synchronizujeme. Sdílení účetních dat pak bude jednodušší, efektivnější a tím i levnější.

    Faktury si můžete zadávat samostatně a s námi pouze vyměňovat zálohované účetní data (přebíráme zodpovědnost za absolutní správnost).


    Zaúčtování účetní položky v rozsahu stanoveném zákonem

    • 1 účetní doklad (faktura přijatá/vydaná, pokladní doklad příjmový/výdajový, interní doklad).
    • 1 položka bankovního výpisu.

    24 Kč pro neplátce DPH

    28 Kč pro plátce DPH

    Tip, jak ušetřit: K podnikání používejte výhradně firemní bankovní účet a striktně oddělte osobní transakce. Ušetříte práci naším účetním s pátráním, zda Vás nekrátí o náklady, když transakci označí za osobní. Osobní transakce v bankovním účtu musíme zaúčtovat (nelze je vynechat) a proto Vy zaplatit.


    Digitální načtení účetní položky

    • 1 položka bankovního výpisu ve formátu .gpc, .abo a další.
    • 1 účetní doklad (faktura přijatá/vydaná ve formátu .isdoc, .xml).
    • Digitální účetní položky zaúčtovány v rozsahu stanoveném zákonem a požadovány úřady.

    12 Kč

    Tip, jak ušetřit: Požádejte Vaši banku o zpřístupnění e-výpisů. Návod, jak na to, naleznete zde. Požádejte Vaše dodavatele, ať Vám zasílají faktury digitální, jak na to se dočtete zde. Pokud faktury sami vystavujete, zvažte používání software mpohoda.cz (pro živnostníky a malé firmy) případě robustní verze Pohoda (společnosti).


    Registrace subjektu při zahájení činnosti

    • Rozběhnutí spolupráce s naší kanceláří. Jednorázový poplatek – nastavení software a procesů.

    550 Kč Zahájení daňové evidence

    1 100 Kč Zahájení účetnictví

    • Registrace k jednotlivým institucím (FÚ, ČSSZ, ZP…) a k jednotlivým daním

    550 Kč Registrace k dani z příjmů

    550 Kč Žádost o zrušení/prominutí záloh na dani z příjmů

    550 Kč Žádost o daňový bonus dle §35d odst. 5 Zákona o daních z příjmů

    550 Kč Registrace k dani silniční

    700 Kč Registrace k DPH

    550 Kč Registrace k ostatním daním

    550 Kč Zrušení registrace k jednotlivým daním


    Zpracování účetních závěrek

    • Zpracování účetních výkazů (dle rozsahu).

    2 000 – 10 000 Kč Zpracování účetní závěrky (tj. Výsledovka, Rozvaha, Příloha k DPPO, Cashflow, Výkaz o změnách vlastního kapitálu)

    1 000 – 6 000 Kč Zpracování výkazů daňové evidence


  • Daně

    Nepřímé daně

    • Zpracování daňových přiznání.
    • 10% příplatek za dodání dokladů méně než 3 pracovní dny před termínem podání.

    550 Kč Přiznání k DPH

    220 Kč Přiznání k DPH nulové

    550 Kč Kontrolní hlášení DPH

    220 Kč Souhrnné hlášení

    550 Kč Přiznání ke spotřební dani

    Tip, jak ušetřit: Dodávejte doklady včas, nečekejte na vyzvání. Termín k DPH je 25. den v měsíci, doklady dodejte nejpozději 4 pracovní dny předtím.


    Přímé daně

    • Zpracování daňových přiznání.
    • Základní sazba je stanovena níže, ale ve složitých případech bude k ceně připočteno daňové poradenství.
    • 10% příplatek za dodání dokladů méně než 3 pracovní dny před termínem podání.

    550 Kč Přiznání k dani z nemovitých věcí

    550 Kč Přiznání k dani silniční

    550 Kč Vyúčtování daně ze závislé činnosti

    550 Kč Vyúčtování daně vybírané srážkou

    550 Kč Roční zúčtování daně


    Přiznání k dani z příjmů

    • Zpracování daňových přiznání.
    • Základní sazba je stanovena níže, ale ve složitých případech bude k ceně připočteno daňové poradenství.
    • 40% příplatek za dodání dokladů méně než 10 pracovních dní před termínem podání.

    1 500 – 5 000 Kč Přiznání k dani z příjmů fyzických osob

    550 Kč Přehled OSVČ o příjmech a výdajích pro ZP

    550 Kč Přehled OSVČ o příjmech a výdajích pro ČSSZ

    2 500 – 5 000 Kč Přiznání k dani z příjmů právnických osob

    Tip, jak ušetřit: Dodávejte doklady včas, nečekejte na vyzvání. Termín přiznání k dani z příjmů je pro letošní rok 1. dubna. V případě odkladu při zplnomocnění daňového poradce lhůta končí 1. července.


  • Mzdy

    Zpracování mezd

    • Zpracování mezd je zpoplatněno minimální sazbou. Pokud je překročena, počítá se měsíční sazba přesně dle počtu zaměstnanců.
    • 10% příplatek za dodání podkladů méně než 3 pracovní dny před výplatním termínem.
    • Minimální měsíční sazba za vedení mezd a personalistiky, zahrnuje:
          • Zpracování mzdy 1 zaměstnance (HPP, DPP, DPČ)
          • Zpracování e-neschopenky (výpočet náhrady mzdy za DPN)
          • Přihlášení/odhlášení k e-službám ČSSZ za zaměstnavatele
          • Přihlášení/odhlášení z registru zaměstnavatelů ČSSZ
          • Vyhotovení evidenčního listu důchodového pojištění ELDP
          • Přehledy pro ČSSZ a ZP
          • Prohlášení poplatníka (příprava podkladů a uplatnění daňové slevy)

    500 Kč

    • Měsíční sazba při zpracování mezd přesahující 500 Kč je fakturována přesně dle následujících sazeb

    95 Kč Zpracování mzdy zaměstnance na DPP a DPČ

    210 Kč Zpracování mzdy zaměstnance na HPP

    290 Kč Zpracování mzdy zaměstnance se srážkou ze mzdy (exekuce)

    • Personalistika

    550 Kč Přihlášení či odhlášení zaměstnance na ČSSZ a ZP

    1 100 Kč Přihlášení či odhlášení zaměstnance cizince na ČSSZ a ZP

    220 Kč Zpracování formulářů z oblasti mezd i změn u zaměstnance

    • Administrativa

    220 Kč Pracovní smlouva, mzdový výměr, DPP, DPČ, Dodatky ke smlouvám

    Tip, jak ušetřit: Každý rok v lednu zasíláme klientům Prohlášení poplatníka pro každého zaměstnance. Dohlédnete-li na jejich podepsání a navrácení zpět k nám, daňová sleva bude uplatněna. Pokud jde o dodání podkladů, nečekejte na poslední chvíli. Nechceme dělat zbytečné chyby při zpracování mezd pod časovým tlakem (proto jsme nastavili procentuální příplatek za pozdní dodání podkladů).


  • Audit

    Auditorské služby

    Cena je sjednána individuálně. Klienta nejprve rádi poznáme a taky mu umožníme, aby se seznámil s naším způsobem práce. Proto pro nejbližší rok se pokusíme cenově přizpůsobit poslední fakturaci za auditorské služby (pro fungující společnosti s účetnictvím se částka pohybuje od 60 000 Kč). V následujících letech spolupráce se domlouváme na ceně tak, aby to bylo pro obě strany přijatelné.

    O finančním auditu a auditorských službách se více dočtete zde.


  • Výkazy, dotace, úvěry

    Zpracování výstupů z účetnictví

    • Analytické výkazy pro banku, dotace, úvěry a další výstupy z účetnictví prokazující Vaše hospodaření a ekonomické výsledky.

    100 Kč Základní administrativa (příkaz k úhradě, vystavení faktury)

    220 Kč – 550 Kč Reporting; generování přehledu o stavu účetnictví (cena závisí na míře podrobnosti)

    550 Kč – 3 000 Kč Statistické výkazy

    1 100 Kč Výkazy pro banku (analytické, předběžné)

    1 100 Kč Vyhodnocení hospodaření

    1 500 Kč Specifické žádosti pro účely dotací, úvěrů, kompenzací apod.

    1 500 Kč Zpracování dotace pro ÚP (vyřízení, vyúčtování nebo zpracování hlášení)


  • Zastupování a konzultace

    Zastupování klienta

    • Základní sazba je stanovena níže, ale ve složitých případech bude po dohodě s klientem cena upřesněna.

    400 Kč /hod Zastupování při místním šetření nebo kontrole FÚ, ZP, ČSSZ

    1 800 Kč Kontrola zaměstnavatele z ČSSZ nebo ZP

    od 5 000 Kč Komplexní zastupování v daňovém řízení (předem sjednaná sazba)


     Konzultace

    • Základní sazba je stanovena níže, ale ve složitých případech bude po dohodě s klientem cena upřesněna.

    600 Kč /hod Konzultace se senior účetní /kvalifikovaným zaměstnancem kanceláře

    1 900 Kč /hod Konzultace s daňovým poradcem a auditorem


Najdete nás

Potoky 5431, Zlín 760 01
Česká republika

OBRAŤTE SE NA  NÁS

Zastihnete nás

Po – Čt 7 - 17.00
Pá 7 - 15.00

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k odběru